amandahberglund.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2012

Av amanda berglund - 15 april 2012 20:36

SORRY !

Förlåt för denna dåliga uuppdatering det har ju vart lov och allt! Så man har ju inte ängnat sig åt bloggen som man kanske borde!Under lovet har jag vart med massa kompisar,vart i stallet ridit osv!

Önskade att lovet kunnde vara längre!

Funderar snart på att börja göra lite video inlägg//OM JAG KOMMER PÅ HUR MAN GÖR!

Snälla kan ni inte tipsa om hur man gör eller rättaresakt säga hur man gör!!

Jag är ju blond fattar inte mycket -.- OKEJ! där var jag taskig mot mig själv,

imorgon stallet rida rida , WOOPPPAAAA!!

Man rider bara på hästar inget annat, bara ett tips  


PUSS PÅ ER HOPPAS NI FÅR EN BRA DAG!


WOOPPAAA!!!! ♥ 

Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar, ni kommer lära känna mig på min blogg. jag skriver mest om mina sköthästar Alex & Kasper. Hoppas ni kommer att gilla det! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni att jag lägger ut lagom mängd bilder?:)
 Ja! Perfekt mängd
 Nja..
 Nej!
 Ja!
 Absolut inte!
 Helt okej! Kul att kolla på! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards