amandahberglund.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2012

Av amanda berglund - 31 mars 2012 20:59

Hej IGEN ♥


Chattar med emmelie på SKYPE :D 


Bildeer ♥

Lite bilder på hästarna från BoråsRidhus ♥ En av dom är avlivade tyvärr --> Jannie ♥         

Av amanda berglund - 31 mars 2012 20:18

Hejhej! ♥ 


Idag har jag vart i stallet med Emmelie tyvärr var jag ju så glömsk så jag tog inga bilder, ni får påminna mig! 

Just nu äter jag massa godis och cola GOTT :-D

Jag fyllde ju år i måndas så imorgon kommer kusiner mormor o morfar hit och firar! ska bli mysigt ♥

kanske ska jag ta en sväng upp till stallet då med med Estelle, om jag hinner ;-)


Hoppas ni får en underbar lördag!

Puss Puss ♥♥

Av amanda berglund - 30 mars 2012 20:52

Hejhej! 


Hej bloggen! Hoppas ni får en underbar fredag,och helg! Förlåt för min dåliga uppdatering! Skolan går ju liksom före bloggen! Men ska försöka skärpa mig   Just nu sitter jag och Emmelie vid datorn och bloggar! Kl: 22.00 - 23:00 kan ni ställa frågor till mig och Emmelie! 

Jag är också online på SKYPE ! amanda.berglund4 ! Där kan ni ställa frågor, och jag o emmelie sitter där då! Hoppas ni får det bra!


Puss & Kram     Wella från Borås Ridhus!    

Av amanda berglund - 24 mars 2012 19:55

Hejhej bloggen! 


just nu sitter jag och snackar med min bästis på skype,och skriver ett inlägg,jagvet väldigt dålig uppdatering från mig!   förlåt!! 

Men ska försöka bättra mig ! lovar!



Puss och kram ♥ 

Av amanda berglund - 17 mars 2012 21:59

Hejhej bloggen! 


Idag har jag för det mesta vart hemma,var bara iväg snabbt ooch köpte en skinnjacka, som jag är nöjd med" bra köp" Just nu är min farbor på besök och min kusin då,med deras två shäfrar, kommer inte ihåg vad dom heter,men dom är jätte fina...Idag är det ju Lördag, såg på GLADIATORERNA, och imorgon blir det ju PONNYAKUTEN som vanligt,med Nellie Berntsson. Missar aldrig det programet, Imorgon ska jag oxå upp till stallet med Estelle Till min lilla sötnos,Kasper..Jag har ju lovat att filma i stallet,så detta blir ju ett perfekt tillfälle att göra en video på,först kommer jag KANSKE lägga ut en flum video som KANSKE kommer vara i CA 1 Timme lång,då kommer vi "spela" att vi bor på den "gården" Eller det är vårt stall,det är kul att göra sånna videos,kommer vi typ visa runt i hela stallet, och då menar jag hela  t.e.x: sadelkammaren alla boxar/spiltor, cafet och manegen och hagen, det kommer bli skit kul!! 


Puss puss ses i morgon & ha en bra helg    

Av amanda berglund - 16 mars 2012 22:40

Hejhej! Just nu sitter jag och kollar FB och bloggar!


Det är ju Fredag! MEN inget godis! hur dåligt är inte det? :c Jag liksom är juh beroende av det,liksom en fredag enligt mig ska det vara MASSA godis och COLA Det är en rejäl fredag enligt mig! :D 


Eller vad tycker du? ;S

Idag har skolan vart som vanligt tycker jag,tråkigt tråkigt tråkigt.....OCH.....TRÅKIGT!


Aja puss puss !  

Av amanda berglund - 15 mars 2012 21:48

Hejhej bloggen! Vet lite mycket inlägg hahaha på en dag,men kul o blogga, man har ju sina stunder då man tycker det är kul att blogga! Just nu pratar jag via kamera med Emmelie, fråga gärna mera frågor! bara kul! Och länka den gärna på anndra,vill bara ha en bra start!! :D 



Puss & kram bloggen   LOVE YAH

Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar, ni kommer lära känna mig på min blogg. jag skriver mest om mina sköthästar Alex & Kasper. Hoppas ni kommer att gilla det! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni att jag lägger ut lagom mängd bilder?:)
 Ja! Perfekt mängd
 Nja..
 Nej!
 Ja!
 Absolut inte!
 Helt okej! Kul att kolla på! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards