amandahberglund.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2012

Av amanda berglund - 24 juli 2012 13:45

Hej bloggen! Jao vad händer idag? Tackar som frågar, inte så mycket fakitist ... imorgon blir det ju färga ögonfransarna! :) Mörk brun! Men vill gärna ha mera läsare,såå.. Länka gärna min blogg lite ;) www.amandahberglund.bloggplatsen.se !:) Som sagt har jag ju pratat om innan att ha en liten tävling på bloggen, och jag tänker fakitist säga vad priset är.. En valfri TOBBE LARSON produkt från HÖÖKS ;D Det kommer ske en utlottning här på bloggen . Så om ni vill vara med så kommenterar ni erat namn och epostadress i detta inlägget, så skriver ni att ( Jag är med ) så blir det en utlottning sen där jag drar vinnaren, som sagt valfri produkt av TOBBE LARSON på hööks :)  Tipsa gärna era vänner osv att vara med i tävlingen ;)

OJ!

Av amanda berglund - 21 juli 2012 23:36

Hej bloggen! Jo jag hade ju sagt hela tiden om att jag skulle video blogga...Men måste nog gräva lite djupare hur man gör på blogglplatsen...kan bara på devote...Men iaf! :D jag tänkte ha en liten tävling på bloggen där man kan vinna en länkning på sin blogg :)) och ett hemligt pris!! Men skicka in erat: Namn bajs korv ni vet vad för att jag ska kunna skicka priset, skicka detta till   amandalouiseberglund@hotmail.com  !  detta kommer hålla på ett tag tills jag fått in ganska många " bidrag " jag kommer ju såklart köpa häst grejer men om någon vinner som inte är häst intresserad så får ju den såklart något annat pris! :D hoppas ni kommer tycka denna tävlingen eller AA kommer vara kul! Blir ju gladare och gladre destu mer bidrag man får! Ni kommer iaf få en STOOR länkning på eran blogg och ett hemligt pris! Ska bli kul och se vem som vinner sen :) så tänkte jag svara på en rpivat fråga jag fick på min mail nyss:  ska du ha bloggträff snart? SVAR: Nej? Har knappt fått några läsare X) men asså kanske sen efter 10000000 år när man kanske fått 19 läsare? X)) MWHAHAHAH Nöä men kanske om nått halvår ... Hoppas det kommer nån sääxig kille då >:D HAHA Amanda direkt där och ba: NUmmer nummer nummer????    Men n grej som är så jävla kul är att jag äntligen hittat den lilla glöden för bloggen igen :D jag fick liksom hopp igen om att denna bloggen kommer hållas ett tag ! Liksom inte bara i ett år utan kanske upp till jag blir äldre och äldre  XD nån söt kille där ute? Mitt nummer är 0735027053 PÖSS   

Av amanda berglund - 7 juli 2012 18:32

Hej bloggen! Just nu sitter jag och min kompis och fixar pappas internet, han lovade oss 250 kr var om vi fixar det,tycker det går ganska bra! Snart 250 kr rikare ! :-D JIÍPe ikväll kommer såklart någon videobloggning! Så håll ier jag lägga ut en ikväll! , hare gött lingonkött!

Av amanda berglund - 7 juli 2012 14:50

Hej bloggen! Förlåt för mitt DÅLIGA bloggande! vet ni vad belöningen är! Jag vet hur man gör videoinlägg nu! Så snart idag eller ikväll kommer de nog ligga ett smaskigt inlägg på bloggen :-D Adda mig järna på skype amanda.berglund4   ! Ni kanske kan få prata med mig live där och tipsa lite om vad jag ska göra för video inlägg? Veckans utmaning , outfit , mitt rum , min familj , vad som helst för er! Eller när jag är i stallet ! nu kommer jag ju blogga mycket! OFC !    

Nu ska jag nog snart göra en videobloggning! MEn imorgon kommer jag inte blogga inte denna veckan heller för ska på ridläger på ranchens! CHEK THIS OUT! www.ranchens.se ! Anmäl er NU! 



PUSS PUSS! WOPPAAAA

Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar, ni kommer lära känna mig på min blogg. jag skriver mest om mina sköthästar Alex & Kasper. Hoppas ni kommer att gilla det! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni att jag lägger ut lagom mängd bilder?:)
 Ja! Perfekt mängd
 Nja..
 Nej!
 Ja!
 Absolut inte!
 Helt okej! Kul att kolla på! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards