amandahberglund.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av amanda berglund - 6 mars 2012 21:31

Hej hej bloggen! JAA Jag lovade ju er att göra ett inlägg MINST varje dag,ska försöka hålla mig till det !  Om ni tycker jag sköter om den dåligt, SÄG det,för jag måste få veta så ni inte bara slutar och läsa min blogg,liksom säg om ni vill jag ska lägga ut mera bilder eller mera inlägg, SKRIV DET på frågorna! Så kommer jag kanske göra ett video inlägg dådå,om jag får klämm på hur man gör   Ah Ni förstår, HELP! ;) 

Iaf nu ligger jag i sängen, med kuddar, Loka & Nötter, försöker vara nyttig :) Men på Torsdag ska min familj tjuvstarta med godiset o tacosen osv,för mamma jobbar till kl tolv på natten på Fredagen,så vi gör det på Torsdagen ;D


PUSS O KRAM ♥♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar, ni kommer lära känna mig på min blogg. jag skriver mest om mina sköthästar Alex & Kasper. Hoppas ni kommer att gilla det! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni att jag lägger ut lagom mängd bilder?:)
 Ja! Perfekt mängd
 Nja..
 Nej!
 Ja!
 Absolut inte!
 Helt okej! Kul att kolla på! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards