amandahberglund.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 1 september 2012

Av amanda berglund - 1 september 2012 21:18

Tjabbatjabba! Jo nu är det lördag! Skit gött! Imon blir det boråsridhus! Ser man nån av mina söta bloggläsare där?:) skulle va kul! Senare kommer dp inlägg! Kommer dra hela historien från djupet! Nu kommer min känslor släppas loss...tänker inte hänga ut nån person, menmen love yah!

Sry

Av amanda berglund - 1 september 2012 12:06

Hejhej bloggen! Känner att jag blivit usel på att blogga , måste ta och skärpa mig nu !:( nu blir det lilla Alex ,longera lite kominikstionsträning ! Ja kommer mer sen! Bilder

Sry

Av amanda berglund - 1 september 2012 12:06

Hejhej bloggen! Känner att jag blivit usel på att blogga , måste ta och skärpa mig nu !:( nu blir det lilla Alex ,longera lite kominikstionsträning ! Ja kommer mer sen! Bilder

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar, ni kommer lära känna mig på min blogg. jag skriver mest om mina sköthästar Alex & Kasper. Hoppas ni kommer att gilla det! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni att jag lägger ut lagom mängd bilder?:)
 Ja! Perfekt mängd
 Nja..
 Nej!
 Ja!
 Absolut inte!
 Helt okej! Kul att kolla på! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards