amandahberglund.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2012

Av amanda berglund - 15 mars 2012 21:48

Hejhej bloggen! Vet lite mycket inlägg hahaha på en dag,men kul o blogga, man har ju sina stunder då man tycker det är kul att blogga! Just nu pratar jag via kamera med Emmelie, fråga gärna mera frågor! bara kul! Och länka den gärna på anndra,vill bara ha en bra start!! :D 



Puss & kram bloggen   LOVE YAH

Av amanda berglund - 15 mars 2012 20:44

 

Av amanda berglund - 15 mars 2012 20:41

Hej alla bloggare! Skulle bara påminna er om att den 26 Mars fy´ller en SPECIEL TJEJ år, ..................................................
...........JAAAAAAAAAAAAAG! Så...nI kan besöka extra myycket då,eller komentera, en grej nu som kanske kommer hända då, är att jag gör filmar när jag blir väckt på morgonen av MAMA PAPA :D

Av amanda berglund - 15 mars 2012 19:19

   Don´t wor be happy :D   

Av amanda berglund - 15 mars 2012 19:14

Hejhej bloggen! Just nu känenr jag mig deprimerad,vet inte varför, iaf skoldagen idag har la vart som vanligt, inge direkt tråkiga lektioner,men en ond rumpa!! 

Igår nömligen så ramlade jag när vi hoppade hopprep,så var det ju rullgrus där,SÅ...Såklart ramlade lilla Amanda där!....Smart Amanda, HHAHAHAH

Iaf det var svanskotan,jag slog i svanskotan! Den värker som bara den!´Men om man har vart dum får man ont AMANDA!!! 


AJA puss puss ha en bra dag!  

Av amanda berglund - 12 mars 2012 20:59

Hej hej Bloggen! Idag har jag vart o ridit,på ridskolan ASSO ♥ 

Jag fiick rida en häst som heter Charlie Brown,ÄMM inte min favo om man säger så! THIHI,

Är på lite flumm humör just nu,sitter typ o skrattar åt mina egna skämt ( ENSAM I MITT RUM ) 

(HAHA) vet lite efterbliven är man ju,om man inte blev som man skulle när man föddes   

Har precis duchat osv,JUSTE idag hade vi studie dag oxå! det var faktist skönt :) Imorgon då, samma trökiga skola,men man kommer ju iaf till skolan utvilad ( NOT,HAR VARIT UPPE I 3 NÄTTER TILL KL 00:00 FÖR ATT VÄNTA PÅ MAMMA NÄR HON KOMMER HEM )  Iaf nu SNART ska jag gå och lägga mig i min lilla söta säng,THIHI FLUM :(


ställ många frågor,så jag kanske kan göra ngn fråge stund ;)


PUSS PUSS  O KRAM    

Av amanda berglund - 10 mars 2012 15:19



     Hej Hej !


Hej bloggen! MISSYA Har inte bloggat så bra på sista tiden ;S sorry för det, iaf ska ut o fota lite och kanske lägga ut på bloggen, Sen har ju jag fått på min anndra blogg hur jag fyller i mina ögonbryn,kanske ska lägga ut en sån video! Om det funkar ...På det sättet jag tror....IAF! Förlåt för min dåliga bloggning!   

Av amanda berglund - 8 mars 2012 16:18

Hej hej bloggen! Sorry för min dåliga uppdatering igår! Men ska försöka bättra mig! hoppas ni har haft en bra skoldag! Bättre en mig iaf ;P Men Iaf ska försöka bättra mig med bloggandet 



Puss Puss Bloggen !   

Presentation


Hej, jag är en tjej på tolv vårar, ni kommer lära känna mig på min blogg. jag skriver mest om mina sköthästar Alex & Kasper. Hoppas ni kommer att gilla det! :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni att jag lägger ut lagom mängd bilder?:)
 Ja! Perfekt mängd
 Nja..
 Nej!
 Ja!
 Absolut inte!
 Helt okej! Kul att kolla på! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards